یك میلیارد و 870 میلیون دلار كالا از مرزهای قصرشیرین به عراق صادر شد
نوشته شده توسط : abbuse

'حسین پروین' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزن كالاهای صادر شده به عراق در این مدت سه میلیون و 380 تن می باشد.

وی ادامه داد: از مجموع این كالاها، سه میلیون تن كالا به ارزش یك میلیارد و 800 میلیون دلار ازطریق مرز رسمی پرویزخان و مابقی از مرز رسمی خسروی صادر شده است.

پروین با بیان اینكه روزانه بطور میانگین از مرز رسمی پرویزخان 800 تا 950 دستگاه كامیون حامل انواع كالا روانه عراق می شود، این كالاها را شامل سیمان خاكستری، كیك و بیسكویت، كولر آبی، گوجه فرنگی، ماست، رب گوجه فرنگی، شیلنگ پلاستیكی، هندوانه و كفش ذكر كرد.

وی اضافه كرد: همچنین از مجموع صادرات در سال جاری از این شهرستان به عراق 380 هزار تن كالا به ارزش 170 میلیون دلار ازطریق مرز خسروی صادر شد كه شامل شیشه، تره بار و سیمان است.

فرماندار قصرشیرین گفت: هم اكنون روزانه بطور میانگین 45 دستگاه كامیون حامل انواع كالا از طریق مرز خسروی عازم كشور عراق می شود و در كنار این فرآیند تردد مسافر و زوار نیز بیشتر از این مرز به عراق صورت می گیرد.

قصرشیرین در غرب كرمانشاه با بیش از 24 هزار نفر جمعیت دارای 186 كیلومتر مرز مشترك با عراق و دو مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی می باشد.ك/3

1234/9102/567/ 684





:: برچسب‌ها: پارک , جدید , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: